مقایسه خدای جنگ با فیفا توسط کارگردان این بازی

ساخت وبلاگ
امروز کارگردان بازی  یعنی آقای کوری بارلوگ در مورد سیستم مبارزات، نبود قسمت های دکمه زنی و شباهت های این بازی با  صحبت های جالبی کرد. وی اعلام کرد که حتی اگر کریتوس در این بازی شخصیت مکمل نداشت، تصمیم استودیو همچنان بر حذف صحنه های دکمه زنی (Quick Time Events) بود:

نقل قول:

حتی اگر پسر  در بازی نبود من بار هم دوست داشتم که از صحنه های QTE فاصله بگیریم. به نظرم این صحنه ها برای بسیاری از طرفداران سری خدای جنگ نوستالوژیک باشد اما چیزهای بسیار بیشتری وجود دارند که ما می توانیم روی آن ها کار کنیم. اما می توان گفت که قطعا  حکم راهی برای ایجاد ارتباط با شخصیتی که دائما در بازی حاضر است را دارد.
او در ادامه این بازی را با  مقایسه کرد:

نقل قول:

هر بار که  را بازی می کنید در واقعه همان بازی قبل است اما به شدت بدون قطعیت و غیر خطی، خدای جنگ جدید نیز همینطور است. هر بازی تفاوت دارد و در تک تک مسابقات درام و هیجان وجود دارد حتی زمانی که تیم ها را عوض نکنید. جادوی بازی های رایانه ای در این است که من دوست ندارم ببازم حتی اگر در حال ساخت چیزی هستم که در آن داستان سرایی وجود داشته باشد، و ما این شخصیت ها را به گونه ای توسعه داده ایم که حس آزادی عمل را به بازیکنان منتقل کنند؛ این همان جادوی بازی های رایانه ای است.
بازی  در سال 2018 به صورت اختصاصی برای کنسول  منتشر خواهد شد.
ارسال‌ها
بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : مقایسه,خدای,فیفا,توسط,کارگردان,بازی, نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 204 تاريخ : پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 22:35

خبرنامه