فروش اینترنتی بازی Uncharted 4 برای کنسول PS4 ریجن 2 به همراه DLC ها

ساخت وبلاگ
فروش اینترنتی بازی Uncharted 4 برای کنسول PS4 ریجن 2 به همراه DLC ها
فروش بازی Uncharted 4 برای کنسول PS4 ریجن 2 به همراه DLC ها
قیمت : 210
برای خرید پستی بازی Uncharted 4 با ما تماس بگیرید. 09335856636 
فروشنده : اینتر پی سی
توضیحات بازی Uncharted 4 برای کنسول PS4 :

مطمئنا هر پلتفرم پرطرفداری با بازی ها و عناوین بسیار جذاب و دوست داشتنی خاص و مربوط به خود شناخته می شود و کنسول های سونی یعنی پلی استیشن نیز از این قاعده مستثناء نیستند. یکی از بازی هایی که در دوره ی  کنسول نسل هفتمی سونی یعنی PS3 پا به عرصه ی بازی های ویدئویی گذاشت و بسیار موفق عمل کرده بود، فرنچایز بسیار جذاب و فوق العاده زیبای Uncharted بوده که هم اکنون قرار است شاهد ادامه ی راه آن در کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 باشیم. سه نسخه از این سری به صورت کاملا انحصاری برای کنسول PS3 عرضه شد و موفقیت چشمگیری را نیز بدست آورد و هم اکنون نیز قرار که شاهد نسخه ی چهارم آن برروی کنسول PS4 باشیم.
سازنده ی محبوب و دوست داشتنی این بازی که ***** نام دارد، قبل از ساخت این بازی، یک بازی دیگر را که به عنوان اولین بازی ساخته شده به دست آنها برای کنسول PS4 شناخته می شود و توانست متای افسانه ای 95 را کسب کند، بری کنسول PS4 توسعه داده بودند و با فراز و نشیب های این کنسول آشنا شده بودند. این بازی نیز نسخه ی بازسازی شده ی The Last of Us بود که در سال قبل توانست در بسیاری از سایت های مطرح در این زمینه، لقب بهترین بازی سال را به خود اختصاص دهد. از همین رو سازندگان این بازی آشنایی بسیار زیادی را با سخت افزار کنسول PS4 بدست آورده اند و آنطور که از کارهای گذشته ی آنها نیز پیداست، بازی منتظر یک بازی بسیار موفق دیگر از سوی این استدیو باشیم که بازهم مرز های جدیدی را برای صنعت بازی سازی تایین کند و تعاریف جدیدی را در این زمینه به یادگار بگذارد.
آنچارتد 4 برای اولین بار در E3 2014 با نام کامل Uncharted 4: a Thief’s End نمایشی بسیار خیره کننده را از خود برجای گذاشت که تمامی حضار در سالن را به وجد آورد. تعداد زیادی از افرادی که این نمایش را مشاهده کردند، در ابتدا بر این باور بودند که این نمایش تنها یک تریلر کاملا CG و سینماتیک است و بازی اصلی به هیچ وجه نمی تواند در این حد در زمینه ی گرافیک قدرتمند عمل کند. اما مدت نه چندان زیادی پس از این بازخورد ها از سوی سازندگان این بازی اعلام شد که تریلر به نمایش در آمده کاملا از درون بازی ضبط شده و محصول نهایی نیز دارای گرافیکی حتی بالاتر از این خواهد بود. از همین رو بسیاری از هواداران این بازی مشتاق یک نمایش از گیم پلی بازی شدند که به تمامی سوال های خود در زمینه ی گرافیک پاسخ بدهند. در هفته های گذشته به مناسبت جشن 20 سالگی پلتفرم پلی استیشن، همایشی بزرگ از سوی سونی به مدت دو روز در شهر لاس وگاس برپا شد که در آن شاهد اخبار و نمایش های بسیار مهیج و جذابی در رابطه با بازی های این پلتفرم بودیم. یکی از این نمایش های جذاب، نمایشی از گیم پلی آنچارتد 4 بود که باری دیگر باعث شد تمامی تماشاگران این نمایش به وجد در بیآیند و سازنده ی آن یعنی ناتی داگ را تحسین کنند. در ادامه شاهد یک بررسی کامل از نمایش گیم پلی این بازی خواهیم بود که اطلاعات زیادی را در زمینه ی تکنولوژی های به کار رفته در بازی، گرافیک، محیط و یا حتی داستان آن در اختیار شما قرار می دهد.
در ابتدای بررسی هر بخش از این نمایش لازم به گفتن است که تریلر به نمایش در آمده از گیم پلی این بازی، در مرحله ی pre Alpha قرار داشته. یعنی که شاید تنها شاهد نیمی از قدرت گرافیکی این بازی بوده ایم و حتی خیلی از ویژگی های گرافیک فنی بازی نیز در آینده پیشرفته تر خواهند شد. پس در زمینه ی گرافیک در این تریلر تنها باید تکنولوژی های به کار رفته بر روی اجسام را بررسی کنیم؛ نه سر تعدادی پیکسل و کیفیت برخی تکسچر ها به بحث درمورد آنها بنشینیم.
در ابتدای این تریلر موردی که توجه همه را به خود جذب می کند دور نما و محیط اطراف بازی است که از جزئیات بسیار زیاد و فوق العاده ای بهره مند می باشد. درخت ها، کوه ها، آبشار ها و … به همراه پرندگان و موجودات دیگری که از آن فاصله قابل روئیت هستند. همچنین در رابطه با این دورنما های پرجزئیات سازندگان بازی اعلام کرده اند که تمامی مناظر مشاهده شده در بازی برروی سخت افزار کنسول پردازش شده اند و به هیچ وجه شاهد بک گراند های از پیش رندر شده ای که تنها ماهیت ظاهری دارند، نخواهید بود. هر قسمت از منظره ای که در دور دست های قابل مشاهده است، شاید همان قسمتی است که در جلوتر قرار است در آن به بازی کردن بپردازید.
در اکثر بازی ها، المان آب و ویژگی خیسی تنها موفق به تغییر رنگ قسمتی از محیط و یا لباس شخصیت های داخل بازی می شود که بعد از مدتی کاملا اثرش از بین می رود. اما در آنچارتد 4 ماجرا کمی با دیگر بازی ها متفاوت تر عمل خواهد کرد. در یکی از بخش های تریلر شاهد بودیم که شخصیت اصلی و قابل کنترل بازی یعنی “نیتن دریک” مجبور می شود تا نیمی از بدن خود را وارد آب کند؛ بعد از خارج شدن از آب علاوه بر تغییر رنگ شلوارش و تیره تر شدن آن، شاهد تغییر چروک های روی شلوار بودیم و احساس می شد که پارچه ی شلوار نیتن کمی سنگین تر از قبل به نظر می رسد. دقیقا همان واکنشی که پارچه در مقابل آب در دنیای واقعی نشان می دهد. علاوه بر این در قسمتی دیگر در یکی از درگیری ها مشاهده کردیم که سر نیتن زیر آب قرار می گیرد و خیس می شود. نه تنها اکثرا، بلکه در تمامی بازی هایی که تا به الان عرضه شده اند، در اینطور مواقع شاهد هیچگونه تفاوتی نسبت به قبل از خیس شدن سر و مو ها نبوده ایم، اما در این صحنه از آنچارتد 4 شاهد به هم ریخته شدن مو های نیتن و گرفتن حالت سنگینی به خود بودیم که به نوبه ی خود گامی موفق در عرصه ی ویژگی های بصری در بین بازی های نسل هشتم به شمار می رود.
در یکی دیگر از بخش های این دمو نیتن مسافتی نسبتا طولانی را برروی شیبی پر از گل و لای به پشت سر می خورد و در پایان نیز برروی سر یکی از دشمنانش فرود می آید، بعد از اینکه نیتن از جایش بلند می شود می توانیم به صراحت گل و لای های چسبیده به پشتش را مشاهده کنید که نوید از آن می دهند که شخصیت درون بازی دارای تعامل های بسیار گسترده تری با محیط نسبت به بازی های دیگر شده است که روند بازی و گیم پلی را واقع گرایانه تر از قبل جلوه می دهد. همین ویژگی هایی که اکثر بازی باز ها بی تفاوت از کنارشان عبور می کنند، باعث شکل گرفتن میحطی مملوس تر و طبیعی تر می شوند که تجربه ای بسیار نزدیک از اتفاقاتی که برای شخصیت درون بازی می افتد را وارد بطن بازی باز می کنند.
 
پانوشت: هنگامی که یک استدیو به طور کلی از نسلی به نسلی دیگر جهش می کند، به غیر از تغییرات کلی در بازی های جدید، در مهم ترین عضو داخلی استدیو نیز تغییرات زیادی را اعمال می کند که در نهایت باعث می شود که یک بازی از همه نظر شبیه به یک بازی نسل جدید باشد، و یا حتی فرا تر از آنها عمل کند. این عضو اصلی داخلی، همان موتور بازی سازی هست که در استدیوی ناتی داگ با اسم –ناتی داگ انجین- شناخته می شود. انجینی که در تمام سال های بازی سازی این استدیو به همراه ناتی داگ حضور داشته، اما در ساخت بازی آنچارتد 4 نسخه ای توسعه یافته از همین موتور استفاده شده است که تغییرات زیادی را نسبت به نسخه ی قبلی خود، تجربه کرده است تا بتواند یک بازی تماما نسل هشتمی را تولید کند.
 
[عکس: Uncharted-4-Preview-1-650x342.jpg]
 
دقیقه ی 9 این دمو دقیقا همان قسمتی بود که عده ی زیادی انتظارش را در این نمایش می کشیدند، یعنی مبارزه و زد و خورد های تمام نشدنی سری آنچارتد. مطمئنا اگر جزو کسانی باشید که عنوان قبلی استدیوی ناتی داگ یعنی The Last of Us را تجربه کرده اند، شباهت های زیادی را بین این بازی و آنچارتد 4 مشاهده خواهید کرد. از مهم ترین این شباهت ها می توان آزادی عملی بالا در هنگام درگیری های درون بازی دانست که خودش یک نقطه ی قوت در برابر دیگر بازی ها به شمار می رود. مثلا هنگامی که در یک منطقه متوجه حضور دشمنان مسلحی می شوید که هدفشان تنها نابودی شما است، بازی راه های زیادی را در مقابل شما قرار می دهد که هرکدام نسبت به دیگری ویژگی های متفاوتی را دارا است. مثلا شما می توانید دو روند کاملا متفاوت مخفی کاری و یا اکشن را انتخاب کنید. اما گیم پلی آنچارتد 4 یک راه سومی را نیز در پیش روی شما قرار می دهد که تلفیقی از دو سبک مخفی کاری و اکشن به شمار می رود. در دموی به نمایش در آمده از بازی، اینطور به نظر می رسید که بازی باز کل منطقه ی پیش روی خودش را که مملو از دشمنان مسلح است، به چند بخش مستقل تقسیم بندی می کند که هر بخش نیز دارای سربازان و دشمنان مربوط به خودش است. بعد از نابود سازی یکی از این بخش ها مصلما باید خود را به ناچار وارد بخشی دیگر بکنید اما سوالی که در این میان بوجود می آید این است که آیا همان روند قبل را در پیش می گیرید یا قصد دارید در بخش دیگر از گروهی دیگر از المان های اکشن و مبارزه با دشمنان استفاده کنید. در دمو شاهد آن بودیم که بازی باز سعی می کرد تا بعد از آتش بازی های پیاپی خود را به صورت مخفیانه به بخش دیگر برساند و موفق هم می شد. اما هوش مصنوعی بسیار بالای دشمنان در آنچارتد 4 باعث می شود تا تمامی نقشه های تان به پوچی تبدیل بشوند. هنگامی که شما در لابه لای بوته ها و علف ها در محیط پنهان شده اید، سرباز ها به صورت گروه های چند نفره اقدام به جست و جو در محیط می کنند و شیوه ای از جست و جو را در پیش می گیرند که پیشروی در کنارشان به صورت مخفیانه بسیار دشوار خواهد بود. در این هنگام نیز راهکار های پر تنوعی برای از بین بردن دشمنان پیش روی تان به صورت مخفیانه وجود دارد که هر یک جذابیت ها و سختی های مربوط به خود را دارا هستند. یکی از این راهکار ها که در دمو شاهد آن بودیم، کشتن هدف در میان بوته ها به صورت کاملا بی سر و صدا و به دور از دید دشمنان است. اگر این روش دارای هیجان زیادی نیست می توانید از ارتفاعات بر روی دشمنانتان فرود بیآید که مطمئنا اگر کسی در آن نزدیکی باشد متوجه حضور شما در محیط خواهد شد. همچنین جابه جایی نیتن در محیط کاملا هم بی سر و صدا نیست، به عنوان مثال در یکی از بخش هایی که دشمنان مشغول پیدا کردن نیتن بودند، دیده شد هنگامی که نیتن بعد از پرشی بلند لبه ی صخره ای را می گیرد، از فرط شدت برخورد نیتن با بدنه ی صخره صدایی توجه سربازی را که در بالای صخره قرار داشت نسبت به قسمتی که نیتن در آنجا حضور دارد مشکوک می شود و به آن سمت قدم بر می دارد. هنگامی که از بالای سر نیتن اقدام به ضربه زدن به دستان نیتن می کند، نیتن او را به پایین می کشد، اما در همین حال شاهد دو ویژگی بسیار جذاب در گیم پلی بودیم که هردو به صورت متوالی اتفاق افتادند. اولی اینکه سرباز بعد از پایین افتادن از صخره همچنان نا امید نشده و اقدام به گرفتن پای نیتن می کند، همین موضوع نوید از هوش مصنوعی مثال زدنی و بسیار بالای سربازان دشمن در بازی است. نیتن نیز تنها راه نابودی سرباز را ضربه زدن با پا به صورت سرباز می بیند و اقدام به همین کار نیز می کند. درست در همین قسمت شاهد نمونه ی بارزی از جزئیات بالای دشمنان هستیم یعنی سرازیر شدن خون از بینی نیتن! مطمئنا اگر آنقدر تیزبین باشید که متوجه اینطور ویژگی ها در بازی باشید، در آنچارتد 4 به تعداد بسیار زیادی صحنه های این چنینی را تماشا خواهید کرد.
از دیگر ارکانی که به این نسخه از سری آنچارتد افزوده شده می توان قلابی را نام برد که نیتن با استفاده از آن از صخره های مختلف بالا می رود، همپنین طنابی که در این نسخه همیشه به همراه نیتن خواهد بود، به او کمک خواهد کرد که از لبه پرتگاه ها و یا شاخه ی درختان آویزان شود و به جهت های مختلف جهش کند. البته این مورد در نسخه های قبلی آنچارتد نیز قرار داشت اما در این نسخه شاهد نسخه ای گسترده تر از آن خواهیم بود که گیم پلی پرتنوعی را برای بازی باز رقم خواهد زد.

دمو بازی :
http://www.aparat.com/v/HNiKk

بازی های کامپیوتری...
ما را در سایت بازی های کامپیوتری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار gamefa بازدید : 482 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:28

خبرنامه